LADEC auttaa yritystäsi myös koronavirustilanteessa – ota yhteyttä!

16.3.2020

Autamme ja neuvomme toiminta-alueemme yrittäjiä ja yrityksiä kaikissa liiketoimintaan liittyvissä asioissa, myös haasteiden selättämisessä. Mikäli koronan aiheuttama tilanne tai joku muu yrityksesi asia huolettaa tai mietityttää, ota yhteyttä: Soita palvelunumeroomme 044 702 2700 tai chattaa! Neuvontamme on maksutonta ja luottamuksellista.

Lue lisää virusepidemian aikana tarjolla olevista palveluistamme  ja hyödynnä tietolinkkejä!

Korona-apu -sivultamme löydät koottuna ajankohtaista tietoa ja linkkejä yrityksille hyödyllisiin tietolähteisiin. Päivitämme sivun sisältöjä ja linkkejä koko ajan. -> ladec.fi/korona-apu

Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy
Mediatiedote 16.3.2020

Lahden Seudun Kehitys LADEC Oy:n neuvontapalvelut jatkuvat vallitsevasta poikkeuksellisesta tilanteesta huolimatta: Asiakkaita tavataan ja yrityksiä neuvotaan, mutta etäyhteyksiä suositaan. LADECissa on myös varauduttu pandemiasta aiheutuvan ylimääräisen neuvonnan lisääntymiseen.

– Rahoitus- ja kriisineuvonta tulee varmasti lisääntymään. Autamme parhaamme mukaan. Yrittäjien kannattaa ottaa yhteyttä LADECin palvelunumeroon 044 702 2700 tai kotisivujen www.ladec.fi chatin kautta heti, mikäli on epätietoisuutta siitä mistä apua saa, suosittaa toimitusjohtaja Jukka Rantanen.

Tilanne kehittyy koko ajan. Vielä ei tiedetä, millaisia apuja valtion taholta on tulossa. Hallitus päättänee maanantain 16.3. aikana apupaketeista pk-yrityksille.

– Seuraamme tilannetta ja reagoimme välittömästi, kun selviää, mitä hallituksen päätökset tarkoittavat käytännössä julkisten yritystukien ja -lainojen osalta, toteaa Rantanen.

LADECin kotisivuilta löytyy ajankohtaista tietoa ja linkkejä hyödyllisiin tietolähteisiin. Tietoa ja linkkejä päivitetään koko ajan.

Jukka Rantanen
jukka.rantanen@ladec.fi