LADECin liiketoimintakehittäjä Jyrki Rautkivelle Keskuskauppakamarin kultainen Elämäntyömerkki

15.11.2019

Hämeen kauppakamari on huomioinut neljää alueellaan toimivaa vaikuttajaa Keskuskauppakamarin kultaisella elämäntyömerkillä, tunnustuksena ansiokkaasta työstä Hämeen elinkeinoelämän hyväksi. Yksi elämäntyömerkin saajista on LADECin liiketoimintakehittäjä Jyrki Rautkivi. Muut tunnustuksen saajat ovat Etelä-Hämeen Osuuspankin kehitysjohtaja Tuija Lehto, Kultakeskus Oy:n yrittäjäneuvos Ilkka Ruohola ja Telia Finland Oyj:n Development Manager, Senior Expert Kimmo Vähätiitto. Elämäntyömerkit luovutettiin Hämeen kauppakamarin syyskokouksessa Hämeenlinnassa 14.11.2019.

Hämeen kauppakamarin 14.11. julkaisemassa tiedotteessa puheenjohtaja Pekka Vihman kerrotaan todenneen seuraavaa: "Keskuskauppakamarin myöntämät kultaiset elämäntyömerkit ovat kunnianosoitus yritystoimintaa pitkäjänteisesti edistäneille henkilöille. Halusimme näillä huomionosoituksilla korostaa myös alueemme merkittäviä pankkialan, jalometallialan ja digitalisaation pioneereja. Hämeen kauppakamarin luottamushenkilöinä Tuija Lehto, Jyrki Rautkivi, Ilkka Ruohola ja Kimmo Vähätiitto ovat päätöidensä ohella aktiivisesti vaikuttaneet elinkeinoelämän toimintaedellytyksiin”.

Hämeen kauppakamarin tiedote tästä

LADEC-Jyrki-Rautkivi_300px.jpg