LADECin yritysneuvontaa nyt joka arkipäivä klo 8.30-16 ilman ajanvarausta Dooroom'issa Lahden keskustassa!

6.8.2018

LADEC palvelee asiakkaitaan - kesätauon jälkeen - jälleen myös aivan Lahden keskustassa Dooroomissa, osoitteessa Rautatienkatu 20, vastapäätä Sokosta. Malskilla sijainnut LADECin keskustan palvelupiste Lahti Design Center suljettiin kesän alussa Malski-kiinteistössä alkavan remontin ja uudisrakentamisen vuoksi. LADECin yritysneuvonnan päätoimipiste sijaitsee edelleen Lahden Tiedepuistossa Niemenkatu 73:ssa.

LADECin yritysneuvojat ja liiketoimintakehittäjät auttavat Dooroomissa erityisesti yrityksen perustamiseen liittyvissä ja yritystoiminnan alkuvaiheen asioissa joka arkipäivä klo 8.30-16.00.

LADECin yritysneuvojaa voi tulla tapaamaan Dooroomiin ilman ajanvarausta.

Mikäli asiakas haluaa käväistä neuvonnassa lounasaikaan, puolilta päivin, kannattaa tapaamisaika varata ennakkoon, jotta yritysneuvoja tietää sovittaa lounastaukonsa ajankohdan asiakkaan aikataulujen mukaan sopivaksi ja on varmasti asiakkaan saapuessa tavattavissa.

Mikäli yritysneuvojalla on asiakkaan saapuessa toinen asiakas, kannattaa tällöin varata neuvonta-aika.

Ajanvarauksella yritysneuvojat auttavat Lahden Tiedepuistossa.

Neuvonta-ajan voi varata LADECin palvelunumerosta 044 702 2700 tai chatin kautta.

Neuvonta on maksutonta.

Päivi Leppänen
johtaja  |  Perustamis- ja kehittämispalvelut
050 568 7446  |  paivi.leppanen(at)ladec.fi