Haemme markkinointiassistenttia

4.1.2021

Miehellä kädessä puhekupla, jossa teksti "Hae meille". Naisella kädessä hymiökuva.

LADEC on ainutlaatuinen työpaikka: Autamme vuosittain satoja yrityksiä – aloittavista yksinyrittäjistä isoihin teollisuus- ja palveluyrityksiin – niiden liiketoiminnan kehittämisessä, kasvussa ja sijoittumisessa Lahden seudulle.  Uskallamme väittää, että missään muualla et saa samanlaista kattausta yrityselämän koko kirjoon!

Teemme intohimolla työtä alueemme sekä yritysten elinvoiman ja menestyksen eteen.

Toimintamme mahdollistavat seutumme kunnat: Lahti, Asikkala, Hartola, Hollola, Iitti, Orimattila ja Padasjoki, joiden kanssa teemme tiivistä yhteistyötä yritysten arjessa auttamiseksi.

Haemme nyt markkinointiassistenttia viestinnän ja markkinoinnin tiimiimme

Meillä LADECissa tiimityö tarkoittaa aidosti yhdessä tekemistä todella monipuolisissa tehtävissä kollegojen kanssa.

Aivan erityisesti haluamme sinusta vahvistuksen Lahden seudun sijoittumismarkkinointiin - kertomaan yrityksille alueen hyödyistä ja mahdollisuuksista liiketoimintaympäristönä. Olet mukana myös LADECin omien palveluiden markkinoinnissa eli viestimässä Lahden seudun yrityksille maksuttomasta avustamme ja neuvonnastamme.

Markkinointiassistentin tehtävä on monipuolinen ja itsenäinen: Osallistut markkinoinnin sisältöjen ja kanavien suunnitteluun, sisällöntuotantoon sekä tapahtumien ja tilaisuuksien markkinointiin ja käytännön järjestelyihin. Avustat hankkeidemme ja palveluidemme käytännön viestintätarpeissa, ja olet tarvittaessa mukana myös asiakaspalvelupuhelin- ja chat-ringissämme.

Toivomme, että

• Tunnet markkinointiviestinnän kanavat, erityisesti sosiaalisen median kanavat, ja osaat tuottaa niihin monipuolista, kiinnostavaa ja puhuttelevaa sisältöä eri kohderyhmillemme.
  • Osaat tiivistää ja konkretisoida olennaiset asiat viestintäämme.
  • Pystyt ottamaan haltuun moninaiset järjestelytehtävät ja pitämään langat käsissäsi.
  • Olet kyvykäs tiimipelaaja, ja osaat tarvittaessa toimia myös itsenäisesti.
  • Nautit monipuolisesta tehtäväkentästä ja pystyt työskentelemään tehokkaasti, vaikka sinulla on yhtä aikaa useita projekteja käynnissä.

Arvostamme soveltuvaa viestintä- ja markkinointialan koulutusta.

Hae mukaan tiimiimme!

Työsuhde on määräaikainen opintovapaan sijaisuus, joka alkaa mahdollisimman pian ja jatkuu 31.12.2021 asti.

Mahdollisia kysymyksiä tehtävästä voit esittää Tomi Turalle, puh. 050 323 1050 perjantaina 8.1. klo 9-11 tai keskiviikkona 13.1. klo 9-11.

Hakemus palkkatoivomuksineen tulee lähettää osoitteeseen rekry@ladec.fi 18.1.2021 klo 9.00 mennessä.