Haemme asiakaspalvelutyöstä pitävää liiketoiminnan kehittämisen ammattilaista

29.6.2021

LADEC-hae-meille-toihin_yritysneuvoja_1080x1080.jpg

LADEC on ainutlaatuinen työpaikka: Autamme vuosittain satoja yrityksiä – aloittavista yksinyrittäjistä isoihin teollisuus- ja palveluyrityksiin – niiden liiketoiminnan kehittämisessä, kasvussa ja sijoittumisessa Lahden seudulle. Uskallamme väittää, että missään muualla et saa samanlaista kattausta yrityselämän koko kirjoon! Teemme intohimolla työtä alueemme sekä yritysten elinvoiman ja menestyksen eteen. Toimintamme mahdollistavat seutumme kunnat: Lahti, Asikkala, Hartola, Hollola, Iitti, Orimattila ja Padasjoki, joiden kanssa teemme tiivistä yhteistyötä yritysten arjessa auttamiseksi.

Hei Sinä yritysten liiketoiminnan kehittämisen ammattilainen, joka pidät asiakaspalvelutyöstä!

Tule meidän neuvonta- ja kehittämistiimiimme töihin vuorotteluvapaan sijaiseksi. Sijaisuus alkaa heinäkuun lopussa.

Mikäli Sinulla on kokemusta esimerkiksi rahoitusalalta, hyvä englannin kielen taito ja palvelupuhelimeen vastaaminen on sydäntä lähelläsi, voisit olla meille ja asiakkaillemme oikein hyvä ”tyyppi”.

-> Lue vuorotteluvapaasta:  https://www.te-palvelut.fi/tyonhakijalle/loyda-toita/vuorotteluvapaa

Mikäli täytät kriteerit ja haluat tietää tehtävästä lisää, soita Päivi Karttuselle 050 568 7446 keskiviikkona 30.6. klo 11-13 tai perjantaina 2.7. klo 11-16.